Ενημέρωση
Αφήστε μας το e-mail σας για να σας ενημερώνουμε για προσφορές ξενοδοχείων,τουριστικών γραφείων και για γιορτές και εκδηλώσεις που θα γίνονται στο Ν.Σερρών
Ξέρετε ότι:
Πρώτοι κάτοικοι της πόλης ήταν οι Θράκες. Οι Σέρρες, άλλωστε, θεωρούνταν αγαπημένος τόπος του Διονύσου, θεού θρακικής προέλευσης. Κατά το Στράβωνα, η Σίρις η Παιονική χτίστηκε από Παίονες, Δάρδανες και Τεύκρους, πριν ακόμα τον τρωικό πόλεμο που υπολογίζεται στα 1195 π.Χ. Η λέξη ‘Σέρρες’ θεωρείται παραφθορά του αρχαίου ονόματος ‘Σίρις’ και πιθανότατα σχετίζεται ετυμολογικά με τη λέξη ‘σείριος’ που σημαίνει ήλιος. Ήδη τον 5ο π.Χ. αιώνα, η πόλη αναφέρεται στις πηγές ως Σέρρες. |
|
Συνάντηση Αγροτουριστικών επιχειρήσεων στον Δήμο Κερκίνης |
Τουριστικά Νέα για το νομό Σερρών |
Συνάντηση Αγροτουριστικών επιχειρήσεων στον Δήμο Κερκίνης στις 30/10/2007 - 16/10/2007 Την Τρίτη, 30 Οκτωβρίου, οι επιχειρηματίες αγροτουρισμού της λίμνης Κερκίνης και του όρους Μπέλες (Κερκίνη), περιμένουν τους συναδέλφους τους από όλη την Ελλάδα, στην διήμερη 6η Συνάντηση Αγροτουριστικών Επιχειρήσεων, όπως ανακοινώθηκε στο 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Τοπικών Συμφώνων Ποιότητας και Δικτύων Επιχειρήσεων Τουρισμού, στη Σιάτιστα.
Οι επιχειρηματίες της περιοχής, με την ευκαιρία της 23ης PHILOXENIA (1-4/11/07, Θεσσαλονίκη), οργανώνουν τη 6η Συνάντηση Αγροτουριστικών Επιχειρήσεων για να συζητηθεί το καταστατικό της συλλογικής εκπροσώπησης (Ένωση Αγροτουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας), να ανταλλάξουν εμπειρίες και να κάνουν μία πρώτη προσέγγιση ποιοτικών χαρακτηριστικών των επιχειρήσεων αγροτουρισμού.
Το «ΔΙΚΤΥΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΕΡΚΙΝΗΣ» με τον διακριτικό τίτλο «ΟΙΚΟΞΕΝΙΑ», έχει σαν σκοπό μεταξύ άλλων:
Την ανάπτυξη δικτύου αγροτουριστικών επιχειρήσεων στην ευρύτερη περιοχή της Λίμνης και όρους Κερκίνης. Ο στρατηγικός σχεδιασμός, οργάνωση και παρακολούθηση των δράσεων των επιχειρήσεων του δικτύου. Η πιστοποίηση του αγροτουριστικού προϊόντος βασισμένη σε πρότυπα ποιότητας. Η προβολή και προώθηση του αγροτουρισμού. Η συσπείρωση & εθελοντική συνεργασία επιχειρήσεων της Περιοχής. Η διαφοροποίηση και καινοτόμηση στις τουριστικές δραστηρότητες. Η έρευνα της αγοράς. Η επιθεώρηση των επιχειρήσεων, προκειμένου να διαπιστωθεί το ποιοτικό επίπεδο των προσφερομένων υπηρεσιών. Η πληροφόρηση και επιμόρφωση των μελών της και η υλοποίηση κάθε μορφής κοινοτικών προγραμμάτων.
|
|
|